איך עושים ניתוח מתיחת פנים? כל מה שאתה צריך לדעת על ניתוח מתיחת פנים: יתרונות וסיכונים.

איך עושים ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים, הידוע גם כניתוח הצערת פנים, הוא סוג של ניתוח פלסטי לפנים שיכול לעזור להפחית את סימני ההזדקנות ולהחזיר מראה צעיר. באמצעות שילוב של טכניקות, ניתוח מתיחת פנים יכול להדק את שרירי הפנים הבסיסיים, להסיר עודפי שומן ועור ולשפר את קווי המתאר הכלליים של הפנים.

זהו הליך בטוח יחסית עם זמן השבתה מינימלי ותוצאות לאורך זמן.  בניתוח מתיחת פנים, העור משוחרר מהרקמה התחתית בעזרת אזמל או מחט חדה ולאחר מכן מורם ומוזז לצד אחד. לאחר מכן מהדקים את הרקמה הנותרת על ידי משיכה ומתיחה לכיוונים שונים.

לפעמים השרירים מתחת לעור מתהדקים גם באמצעות חתכים שנעשו בשריר שעוברים מאוזן לאוזן אך ניתן לעשות זאת באמצעות טכניקות אחרות. ניתוח מתיחת פנים יכול גם להסיר עודפי שומן, להדק עור רפוי ולשפר צלקות אקנה. כמו גם הידוק רקמות הפנים, יש הרבה התמקדות בהפיכת הפנים שלך לצעירות יותר באמצעות החלקת קמטים ונותן לו מראה צעיר יותר.

מהם היתרונות של ניתוח מתיחת פנים?

ניתוח מתיחת פנים הוא הליך קוסמטי פופולרי שיכול לסייע בהפחתת סימני ההזדקנות ושיקום מראה צעיר. זוהי דרך בטוחה ויעילה לשפר את המראה הכללי של הפנים, כמו גם לשפר את הביטחון העצמי.

קיימות מספר אפשרויות לטיפול במתיחת פנים, והאופציה המשתלמת ביותר היא אלטרנטיבה קוסמטית ולא ניתוחית. עם אפשרות טיפול זו, במקום לעבור ניתוח, המטפל שלך ימליץ על טיפולים אחרים המטפלים בסימני ההזדקנות העיקריים בפנים ובצוואר. טיפולים אלו כוללים הזרקת בוטולינום טוקסין, חומרי מילוי, חידוש פני השטח בלייזר ומיקרו-דרמה. הזרקת בוטולינום טוקסין היא טיפול המרפה את שרירי הפנים, הצוואר והלסת כדי להפחית קמטים או קווים. זה גורם לשיתוק זמני של שרירי הפנים. חומרי מילוי הם חומרים המוזרקים לאזורים ספציפיים בפנים כדי למלא קווים וקמטים. חידוש פני השטח בלייזר הוא הליך המשמש לטיפול בפגמי שמש, כתמי כבד או אדמומיות על העור על ידי שימוש במקור אור פועם אינטנסיבי באזורים ממוקדים.

מהם הסוגים השונים של מתיחת פנים זמינים?

מתיחת פנים יכולה לעזור לך להיראות צעיר יותר ורענן יותר. ישנם סוגים שונים של מתיחת פנים, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. בהתאם לצרכים האישיים שלך, אתה יכול לבחור את זה המתאים לך ביותר.

חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של מתיחת פנים כוללים הרמת גבות, הרמת פנים מינית, הרמת פנים נוזלית ומתיחות פנים מסורתיות להפחתת קמטים. לכל סוג יש עלות משלו הקשורה אליו ולכן חשוב לעשות את המחקר שלך לפני קבלת החלטה.

בנוסף, ידיעת התוצאות של מתיחת פנים נוזלית לפני ואחרי יכולה לעזור לך לקבל החלטה מושכלת. על סוג מתיחת הפנים שהכי מתאים לך. סוגי מתיחת פנים הרמת גבות: הרמת גבות היא ניתוח קוסמטי המתבצע באמצעות אזמל קהה להרמת הגבות, יצירת מראה צעיר יותר. זה יכול גם לעזור להעלים קמטים וקמטים מסביב לעיניים שלך. הליכים אלה זמינים בכמה אפשרויות:

תיקון גבות במראה טבעי או הרמת גבות קבועה.

מיני מתיחת פנים: מיני מתיחת פנים היא ניתוח קוסמטי המתבצע בעיקר בהרדמה מקומית, והוא נועד להעלים קמטים וקמטים מסביב לעיניים. זה נעשה בדרך כלל כהליך אמבולטורי שבו מתיחת פנים מסורתית תצריך אשפוז. ה

מתיחת פנים נוזלית: מתיחת פנים נוזלית מכונה גם "מתיחת פנים נוזלית" או "לייזר CO2 תת-פרקציוני להצערת הפנים", כאשר לייזרים טיפול מיוחדים משמשים להפחתת סימני הזדקנות שטחיים. הרופא שלך ישתמש תחילה במחטים קטנות כדי להזריק נוזל שגורם לשרירי הפנים שלך להירגע כדי שיהיה קל יותר לעור שלך.

איך עושים ניתוח מתיחת פנים
איך עושים ניתוח מתיחת פנים? צילום אילוסטרציה pixbay

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *